Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2015 Pazar

Çok Üzgünüm Sevgilim (Hiciv)




Çok üzgünüm sevgilim
Kredi kartı gibi sevgimi veriyorum karşılık bulamıyorum
Vadeli mevduat gibi beni sev sevgimi kat kat al diyorsun
Sevgimi veriyorum hüsran bakışlarını alıyorum biliyorsun
Repo yapayım diyorum sevgimi inişli çıkışlı yolarda yitiriyorum
Hazine bonosuna yatırıyorum sevgimi,
 değerleri düşüyor senin gibi anlamıyorum
Sevgini dowload yapayım dedim,
internet hızım yavaşladı bağlantı koptu
Gönlümün masa üstüne ekleyeyim diyorum,
 hata mesajı veriyorsun ekleyemiyorum
Sosyal medyada koşayım diyorum peşinde,
 takipçim yok utanıyorum kalıyorum yerimden
Enflasyon gibi hedef tutturmak için
seni görmek için hesap yapıyorum
tam seni görecek için lavuğun biri
yükseltiyor enflasyonu yükseliyor tansiyon
yine seni göremiyorum
Dengem bozuluyor TMSF Karşıdan geliyor
Ben kaçıyorum sevgilim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç