30 Mayıs 2015 Cumartesi

O An



Seviyorum seni dedim
Sen demedin bana tamam
O an halim oldu yaman
Musallada yattım o an

Başıma yıkıldı cihan
Sevmedin gönlümü eyvah
Gönlünü eyledim tavaf
Musallada yattım o an

Yatağım artık dikenden
Çabuk ayrıldık erkenden
Ağlıyordum ben giderken
Musallada yattım o an

O an dilim lal olmuştu
Bilmem sana kim yar oldu
Ayrı yolda ömrüm soldu
Musallada yattım o an

Bülbülüm de artık ötmez
Dünya zindan ömür geçmez
Hayat bir daha mı gülmez
Musallada yattım o an

Kul Mehmet sevdin olmadı
Gönlün aşk ile dolmadı
Sevdin o vefasız yar olmadı
Gelmesin gerek kalmadı
Mezar artık benim yârim

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)



Yorum Gönder

Yayınlarım

Gülüşünde Vatanı Gördüğüm

Bayrak dalgalanır üzülme şehadete kavuşan yiğidim Gidişinle bayrak coştu yüreğimize koştu bu neydi bilmediğim İçimizde hain çıkt...