Bu Blogda Ara

30 Mayıs 2015 Cumartesi

O An



Seviyorum seni dedim
Sen demedin bana tamam
O an halim oldu yaman
Musallada yattım o an

Başıma yıkıldı cihan
Sevmedin gönlümü eyvah
Gönlünü eyledim tavaf
Musallada yattım o an

Yatağım artık dikenden
Çabuk ayrıldık erkenden
Ağlıyordum ben giderken
Musallada yattım o an

O an dilim lal olmuştu
Bilmem sana kim yar oldu
Ayrı yolda ömrüm soldu
Musallada yattım o an

Bülbülüm de artık ötmez
Dünya zindan ömür geçmez
Hayat bir daha mı gülmez
Musallada yattım o an

Kul Mehmet sevdin olmadı
Gönlün aşk ile dolmadı
Sevdin o vefasız yar olmadı
Gelmesin gerek kalmadı
Mezar artık benim yârim

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç