Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2015 Pazar

Anlamsızlıklar Korosunu Dinliyorum



Bakışların bir mızrak saplanıyor
Dinmiyor acılarım sensizliğim
Soğumadan hep sımsıcak
Tebessümün sessizlik sensizlik
Anlamsızlıklar korosunu dinliyorum
Feryat ediyor yıkıyor dünyamı

Tırmanamıyorum hayata
Yarı yolda kaldım
Sen yoksun sanma sensizim
Seninleyim ve yalnızım
Anlamsızlıklar korosunu dinliyorum
Feryat ediyor yıkıyor dünyamı

Hiç kimseye hoş geldin diyorum
Başım önümde senle meşgulüm
Ben huzurla senin gelmeni bekliyorum
Ara sıra belirsiz gülüyorum
Anlamsızlıklar korosunu dinliyorum
Feryat ediyor yıkıyor dünyamı

O gülüşünü buzdolabına sakladım
Açıp açıp bakıyorum donuk olsa da
Her gün sevdiğin yemekleri yapıyorum
Kapıyı çalar gelirsin diye
Anlamsızlıklar korosunu dinliyorum
Feryat ediyor yıkıyor dünyamı

Sakın üzülme yalnızım diye
Yalnızlıkta sensiz berrak ve nefis
Sen ile ellerinin sıcaklığı ile dolu
Kalemimle seni seni yazıyorum
Anlam dolu türküler dinliyorum
Hep seninle oluyorum

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç