Bu Blogda Ara

29 Mayıs 2015 Cuma

Atışma

Ben Yönetmen ve Mathilda atışması


Ben Yönetmen ve Mathilda atışması

Kul Mehmet aldı sazı eline

Ankara’ya geldiniz niye gelmedin
Bir demli çayımı içmediniz
Selam verip geçmediniz
Bir daha olmasın
Alınız dan öperim

Yönetmen aldı sazı eline

Abi vallahi biz çekindik
Seni görseydik sevinirdik
Bir demli çayını içerdik
Bir daha ki sefere
Yolumuz düşerse inşallah

Aldı sazı eline Mathil da

Mehmet abi bana bakma
Gönlünü bizden ayrı bırakma
Sen gönlünü de yakma
Bir daha ki sefere
Yolumuz düşerse inşallah

Aldı kul Mehmet sazı eline

Ben kardeşlerimi çok severim
Muhabbet ile kardeşlik olsun dilerim
Siz gelmezseniz inşallah ben gelirim
Gelirseniz sizleri beklerim
Alınız dan da öperim
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç