Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Elfi Elfi Selfi Selfi




Şimdilerde moda bu selfi
Sensiz çekilmez ki muhabbetin keyfi
Karşıdan gelen bizim Zülfi
Patron insafa gelse verse de bir terfi
Ah şelfi vah şelfi bakışların değil menfi
Boş ver gel yine yapalım biz selfi
Elfi elfi selfi selfi
Benim kafam zaten kel ki
Biraz yaklaşırsın sen selfi ile belki

Nefsi nefsi sen gel gör ki
Selfi seninle hayat çekilmez ki
Hayat ne senin ki ne benim ki
Yaşıyoruz hayatı zaten birinci mevki
Boş ver gel yine yapalım biz selfi
Elfi elfi selfi selfi
Benim kafam zaten kel ki
Biraz yaklaşırsın sen selfi ile belki

Selfi bize teknolojiden hediye
Rahat çekim var iken ne gerek var selfi ’ye
Osmanlının parası idi mecidiye
Yaşadıklarım hayat boşa geçmesin diye
Boş ver gel yine yapalım biz selfi
Elfi elfi selfi selfi
Benim kafam zaten kel ki
Biraz yaklaşırsın sen selfi ile belki

Elfi elfi selfi selfi
Benim kafam zaten kel ki
Biraz yaklaşırsın sen belki
Yaşadığımız zaten çelişki
Konuşuyor zaten afaki
Elfi elfi selfi selfi
Benim kafam zaten kel ki
Biraz yaklaşırsın sen selfi ile belki
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç