Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Dönersin Diye Bekledim



Gönlünü gönül bildim girdim
Bizzat senden fazla seni sevdim
Gülüşün yalanmış şimdi bildim
Kan yuttum şerbet içtim dedim
Dönersin diye bekledim

Döşeğim artık oldu taştan
Bilseydim sevmezdim baştan
Gözümde durmaz yaşlar
Kan yuttum şerbet içtim dedim
Dönersin diye bekledim

Dedim zorluk ile gelir vuslat
Nefret nasıl sana oldu musallat
Bir adım at sevgiyi başlat
Kan yuttum şerbet içtim dedim
Dönersin diye bekledim

Göğsümü yakar hasret yarası
Duymaz mısın çektiğim külfet
Haydi, gel ne olur afet
Kan yuttum şerbet içtim dedim
Dönersin diye bekledim

Yaptığın sanma marifet
Sevgi diye nefret giydiğin kıyafet
Sana dar geldi
Gel sende olsun biraz zarafet
Kan yuttum şerbet içtim dedim
Dönersin diye bekledim

Kul Mehmet’im aşkı ben yolda bıraktım
Sevgi yerine ben zehri sende tattım
Bu canı ben yolda bilmem kimlere sattım
Kan yuttum şerbet içtim dedim
Dönersin diye bekledim gelmedin
Matem tutmadan terk ettim bu şehri sen bilmedin
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç