Bu Blogda Ara

28 Mayıs 2015 Perşembe

Kıydın Bana



Güneş doğmasın dersem yüzüne
Yağmur yağmasın desem tel saçlarına
Kuşlar ötmesin bahçende desem
Yazık ederim ben sana kıyamam
Sen terk ettin kıydın bana
Hüküm verdin sonun dedin idam

Hiç yakışmıyor sana terk edip gitmek
Seni seveni yüz üstü bırakıp dönmemek
Elinde kor ateşin yaktın yüreğimi bilmedin
İnsaf denilen hana yolun hiç mi düşmedi görmedin
Sen terk ettin kıydın bana
Hüküm verdin sonun dedin idam

Beter ol desem yakışmaz dilime
Yalnızlığın kor alevi ile yan desem uymaz gönlüme
Mutluluğa hasret kal desem gözüm arkada kalır yazık ömrüne
Sen terk ettin kıydın bana
Hüküm verdin sonun dedin idam

Kul Mehmet’im hasret kalsan da bir tebessüme
Sen terk edenlerin sokağında sakın yürüme
Nefreti kini insafsızlığı gönlüne alıp çürütme
Sen terk ettin kıydın bana ben kıyamam sana
Hüküm verdin sonun dedin idam bitmedi ki cezam

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç