Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2015 Pazar

İman Koşar Bize Nur Nur



Vardım bugün gözüm yaşlı dost kapısına
Naçar kalan cehennem gibi naçar kalmadı derdime
Hak dostun bir narasına naçar kalandır cehennem
Sardı dostum gözyaşıyla beni söndü ateşim derdim
Takat kalmadı âlem de sema ağlar oluk oluk
Hakka doğru uçtuk aşka kapısın açıp kalmadı bizde soluk
Dostum aşk ile dedi Allah cümle dertler yandı
Aşk sırrına eren âşık'lar gibi takat kalmadı dizlerde
Şükür ile coştuk neşe doldu dillere perde perde
İman koşar bize nur nur çaredir her derde
Nefis şeytan baktım yüzü koyun yatar yerde
Âşık'lar müminler katlanır sabır ile her derde
Aklı rahman'dadır olmaz başka bir yerde
Serelim seccadeyi duralım hakkın divanına bir yerde
Seherde durduk hak divanına nurlar açıldı perde perde
Allah nurunu saçtı kuluna ona secdeye durduğu yerde
Gözlerimizde akar yaşlar şükür ile gül renkleri açar önümüzde
Bu günlere kavuşturan Rahmana şükür nurlar doldu ömrümüze
Yalan dünya iman önünde viranedir
Dünyada imana giden yolda kılavuzdur kul bulduğunda ömür ne şahanedir
Baki olan yüce Rahman kulunu iman ile görmek ister,
 kul bu yolda sanma divanedir
Rahmandır bu âlem'de her şeye kadir ,imanı ile kulunu eder takdir
Bakın âlem'e bize anlatmak istediği şey nedir
Bunu anla bil sakın eyleme hata
Bedende eksik olmasın bir cıvata
İman yok ise akıl sıyırır balata
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç