Bu Blogda Ara

26 Mayıs 2015 Salı

Ben Hayat Yolunda



Hayat yoluna yürürken
Sen çıktım karşıma sen gülümserken
Matem tutarken ben gülümsemez iken
Bana ne güzel yakıştı gülüşün
Ben hayat yolunda yalnız yürürken

 Bendeki ayrılık bu sevdaya yakıştı
Yalnızlık uçurumunda beni çekti çıkarttı
Ben derken uçurumlarda çıkamam
Kalbime saplanan oklar yayından çıktı
Bana ne güzel yakıştı gülüşün
Ben hayat yolunda yalnız yürürken

Aldığım vebalin yükü beni ezerken
Hasret yolunda karanlıklar beni boğarken
İnsafsız bakışlar ömrüme yağarken
Bana ne güzel yakıştı gülüşün
Ben hayat yolunda yalnız yürürken

Artık merhamet seninle benim kolumda
Sevgi ırmağı gülüşünle bakışın artık yanımda
Kapımdan kovdun yalnızlığımı sen sessizce bir anlamda
Bana ne güzel yakıştı gülüşün
Ben hayat yolunda şimdi seninle yürürken
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç