28 Mayıs 2015 Perşembe

-Sinema Gurmesin de ..... Filmine Eleştiri Getiri Götürü Falan Filan-1-





Bu filmin Galasını halasını ilk seansını fırçasını kaçırmıştım şimdi izlemek ve okumak nasip oldu senaryosunu, yönetmenim sanki senaryoyu yazar iken masanın ayakları sallanıyordu galiba, yazarın eli kaymış biraz galiba dersinki neden niçin niye çeken yönetmenin gözü kaymış sakimine efendim şöylesine sesli düşünür isek düşünelim değil mi sonuçta misafirim yani, ilk girişteki günlüğü okuyan böylesine kanların yerlerde aktığı sahneyi karanlıkta çekelim aman Kızılay görmesin yoksa bipleniriz hem okuyan neden yüzünde korku ve çekinme azda hayretten izler yok, replik neden yazılmamış orada, sufleyi söyleyen sütlaç yemeye mi gitmiş acaba, bir soralım, hep o saatlerde ekran başında sinema kuyruğunda yedi yaşından küçükler var lütfen girişe bununla ilgili uyarı yazısını koyalım…
Sankimine işkence der iken sanki işkembe çorbasından bahis ediliyordu lütfen orada araya kaçan veya araya yanlışlıkla giren-c- harfini uyaralım ulu orta ortalıkta dolaşmasın sayın yönetmenim. Ondan sonra işkembe çorbasının güzelliğini düşünsün okusun oyuncu lütfen ama yani…
Gelelim üniversite bölümüne eskide olsa zor girerdin yazılırdın tonlarca para ödemek için neyse atlayalım ya da- kestik-
Sanki babamdan uzak der iken çok ayıp ama adam babası için böyle kelime kullanmaz şöyle olmalı idi

“Babamdan uzakta olsam da bana para gönderdiği ve yetiştirdiği için çok mutlu idim” şeklinde olacak, biraz utanma etrafına bakma ya da çaktırma…
Hem birkaç kuruşluk burs ile bir ay geçer mi bırakın para biriksin bankada, zaten adamlar aç gece gündüz para para diye aç geziyorlar” burada para para sözünün altını alt yazı ile belirgin çizelim. Kestik…

Motor hem o kadar güzel kızlar ile üç kuruş parayı çekmek için neden bankamatik kartı talep etmediniz bankadan acaba sayın yönetmen, sıraya gir sıran gelmez ise sabır içinde teşbih çek bunlar neden karede yoktu, siz Türkiye de yaşamıyor musunuz acaba? Susma sustukça sıra size gelecek, kestik…
Kısa anekdot öğrenci harç parası ile bir anlığına zengin mi olunur acaba alo ayakta uyumayın yönetmenim, biraz ciddiyet, kestik. Devam edeceğim bitti sanmayın şeffat olmalıyız yönetmen kardeşim, beyaz perde izlediğimiz filimde siyah anlara yer yok böyle biline.
Mehmet Aluç
Sinema Film Dizi Oyun Moyun Koyun Gurmesi
A.Ş. Müdürü Yani Genel Müdürü Gibi




__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...


http://www.tatliaskim.org/tatliaskim-sakamatik/650122-sinema-gurmesin-de-gazap-tohumlari-filmine-elestiri-getiri-goturu-falan-filan-1-a.html#post10133622
Yorum Gönder

Yayınlarım

Gülüşünde Vatanı Gördüğüm

Bayrak dalgalanır üzülme şehadete kavuşan yiğidim Gidişinle bayrak coştu yüreğimize koştu bu neydi bilmediğim İçimizde hain çıkt...