Bu Blogda Ara

28 Mayıs 2015 Perşembe

Aşktan güzel dost bulmadım





Seyyah olup cümle âlemi gezdim
Aşkı Gönlüme kendim kefen biçtim
Nefret kinden kendim anında geçtim
 Aradım Aşktan güzel dost bulmadım
xx
Fanidir cümle kullar âlem fani
Dünya benim benim diyeler hani
Güzel gördüm gönlünü sevdim yâri
 Aradım Aşktan güzel dost bulmadım
xx
Gönül kuşum sevdi de candan uçtu
Sınırsızdır bu aşkın can boyutu
Mecnun sanmayın leylasın unuttu
Aradım Aşktan güzel dost bulmadım
xx
Geçti ömrüm tenim bu aşk içinde
Ben yokum sanki o zikrin içinde
Şekil verdi tenime gül içinde
 Aradım Aşktan güzel dost bulmadım
xx
Kul Mehmet’im hor görmedim kimseyi
Gönül candan sever yaşar neşeyi
Mest olmuş gibi yaşar can zaferi
 Aradım Aşktan güzel dost bulmadım

Mehmet Aluç © (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç