Bu Blogda Ara

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Sana geldim Rahmanım




Gözümdeki yaşım ile günahım ile
Eğmedim kimseye kaşım
Altmışa geldi yaşım
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Şaşkın halde yolda kaldım
Nefis şeytan elinde şaştım yandım
Derman diye sana koştum
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Derdim senden başkasını görmeyim
Gül kokan Resul yolunda eriyem
Bu fani dünyaya gönül vermeyim
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

İman ile donat gönlümü dilimi
Merhamete uzat elimi
İman ile nasip et ölümü
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Bu dünyada ben saparsam
Sen yolumu saptırtma
Senden başkasına taptırtma
Gönlümü başkasına kaptırtma
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Senden başka bu âlemde dost bulunmaz
Gül Resul gibi gülümseyen yoldaş olmaz
Nur kuran gibi rehber bulunmaz
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Sensin Rabbim kulun günahını temizleyen
Sensin kulunu gece gündüz gözleyen
Kulun seni Resulü özleyen
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Dünyada demeyeyim ah
Nefis şeytan çektirir vah
Ahirette dedirtme eyvah
İman ile hayatımı eyle şah
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Seher vaktimi edersin hoş
Sensiz hayat ömür boş
Gül Resul güler ne hoş
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım

Mümin kulun gece kalkar
Secde ile sana şükür yapar
İman ile olanı kimler kapar
İmansız olan yolda sapar
Rahmetine affına muhtacım
Sana geldim Rahmanım


Mehmet Aluç© (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç