Bu Blogda Ara

31 Ocak 2015 Cumartesi

Aşkın Selamları İle Selamlayacağım



Aşkın Selamları İle Selamlayacağım

Vakit sabaha doğru giderken yudumladığım her bardak çayda senin sevgini yudumluyorum bardak bardak sevgilim, sen gibi kokuyor her yer, kokun sinmiş kâinata kâinat bile sen gibi kokuyor sevgilim.

Yudumladıkça her çayı, sevgin sanki damarlarımda bitmez tükenmez sevginle dolaşıyorsun, güvercin kanadı gibi yüreğinin bana sevgi sunmak için gönül çırpınışlarını duyuyorum, hep bana doğru uçan ve ben bu sevgi seli ile coşar yüreğine berrak pınarlar gibi akarım sana sevinç mutluluk dolu yarınlar sunmak için sevgilim.

Sanki o an sevgi dolu anında nurdan melekler semada iner alnına gönlüne nurdan öpücükler sunar ve sen o öpücükleri dudaklarıma buse buse konduruşun sevgilim.

Ben sana, senin sevgi dolu gönlünle sana koşarken, sen şimdi başucumda uyurken eminim ki rüyanda bana doğru koşuyorsun, çünkü şimdi gamzelerinde gülümseyen krizantem çiçekleri açıyor ve gönlünün sadakati gibi, hissediyorum ve sen sabah uyanırken bana doğru gülümseyerek, sana koşan beni rüyanda gördüğünü gülümseyerek anlatacaksın sen bana, meleklerin semada inerek yüreğine kondurdukları o buse ile sende dudağında ki aşk dolu buseler ile sevgiye aşka mutluluğa doyacağım ve seni yüreğimdeki, aşk selamları ile selamlayacak ve saracağım sevgilim.

Her zaman umutlara yarınlara aynı gönülle el ele koşarak giden biz, yüreğindeki aşkın izini takip ederek, aşk dolu bakışlarında seninleyim ve sende bunu biliyorsun sevgilim…

Şimdi o elma yanaklarına bir öpücük konduracağım ve sen sabah uyanırken hissedeceksin ve benim yanağıma binlerce öpücükler kondurarak uyandıracaksın yine her zamanki gibi canımın gülü…

Sen şimdi gönlümün salıncağında rahat uyu, kalemimi bırakarak yanına geliyorum, bende senin gönül salıncağına binerek, kollarında tatlı uykulara yatarak rüyamda seni görerek uyumak istiyorum canımın gülü…

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç