Bu Blogda Ara

27 Ocak 2015 Salı

Ben Yarınlara Umut Taşıyan Vuslatlayım


Ben Yarınlara Umut Taşıyan Vuslatlayım

Ben Ufukta, üzgün gözlerle sana bakarken
Ağlayan ben değilim, sana ağlayan aşkımın gözyaşları
Hasret uçurumuna doğru, koşarken
Koşan ben değilim, sana kırgın olan aşkımın adımları
Vefasızlık dolu adımların, beni uçurumlara atarken
Aşkı, aldatan sen
Aşka, ihanet eden sen
Uykusuz gecelerimde sokaklarda ıssız vadilerde
Gözyaşımla beraber toprağa düşüyorsun ihanetinle, damla damla
Şimdi ben, üzgün senin olmadığın
Yollarda
Yarınlarda sabahlarda
Yürüyorum, tek başıma
Sen ise ihanetinle, ihanet dolu sokakları adımlıyorsun
İhanet kokan, adımlarının karanlığında
Ben, yağmurlu gecelerde
Bereket kokan yağmurların altında, vuslat kokan yarınlara yürürken
Sen hala, ihanet kokan
Yakan
Kaçan, yıkan adımlarınla
İhanete doğru
Yok olmaya
Kendi viran yalnızlığına, doğru yürüyorsun
Ben yüreğimde
Elimde
Cebimde
Sukut ile yürüyorum, yarınlara umut taşıyan vuslatlayım
Sen, uçurumlarda kendini kaybeden yarınlardasın
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç