Bu Blogda Ara

29 Ocak 2015 Perşembe

Yetiş Ya Nebi

Yetiş Ya Nebi

Günahım çok mahşerde yalnız kaldım ağlarım
Ya nebi ben seni her yerden naçar ararım
Yüzüm yoktur Ya nebi şefaatin umarım
Yetiş ya nebi seni ben her yerde ararım

Boynum bükük kaldı ben mahşerde ben naçarım
Şefaatin olmazsa ben nasıl ne yaparım
Gece gündüz ağlarım hep gözyaşı dökerim
Yetiş ya nebi seni ben her yerde ararım


İsminle gece gündüz umutla ismin andım
Günahlarımla her an pişmanlığından yandım
Nefis şeytan denilen vicdansıza ben kandım
Yetiş ya nebi seni ben her yerde ararım

Kul Mehmet’im ben hicret etsem nebi yanına
Nurlu yolunda canlar karışsa bu canıma
Nefsimle şeytan girdi acımadan kanıma
Yetiş ya nebi seni ben her yerde ararım

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç