31 Ocak 2015 Cumartesi

Göbek ve kalça eritmek için tek hareket...

Basit köprü
Sırt üstü uzanın, dizlerinizi bükün, ayaklarınızın zemine sağlam bastığından emin olun, kollarınızı iki yana uzatın. Hareketi yaparken kalçanızı yerden kaldırın. Bedeniniz, dizlerinizden omzunuza doğru düz bir hat oluşturacak şekilde kalçanızı yükseltmeniz önemli. Karın ve kalça kaslarınızı sıkın ve iki saniye kadar bu pozisyonda kalın. Sonra kalçanızı yavaşça zemine indirin. Hareketi tekrar edin.
Köprü hareketini yaparken sırtınızı değil, kalçalarınızı zeminden kaldırın ve omuzlarınızı yukarı kaldıracak şekilde sıkmayın.
kopru-1

Eller üstünde köprü
Yine basit köprü pozisyonunu alın ama bu defa ellerinizin üstünde kalacak şekilde bedeninizi yerden kaldırın. Bu hareket, karın ve kalça kaslarınızın daha da zorlanmasını sağlar.

kopru-2

Tek taraflı köprü
Harekete başlarken basit köprü pozisyonunu alın. Bir dizinizi göğsünüze doğru çekin ve kalçanızı, tıpkı basit köprüde olduğu gibi yerden kaldırın. Hareketi, diğer dizinizi çekerek tekrarlayın.
Bu hareket, vücudunuzun bir tarafındaki kasların daha yoğun bir şekilde çalışmasına ve daha güçlü olmasına yardımcı olur.
Glute-Bridge-March
Kaynak:http://kadin.mynet.com/diyet/egzersizler/24595-gobek-ve-kalca-eritmek-icin-tek-hareket.html

Yorum Gönder

Yayınlarım

Otuz Ağustosu Biz Tarihe Böyle Yazdık

  Otuz Ağustosu Biz Tarihe Böyle Yazdık Zaferleri şanla biz tarihe böyle yazdık Silah yoktu bu elde o alnı karışladık İman toka...