Bu Blogda Ara

31 Ocak 2015 Cumartesi

Hasret Parmak Uçlarımda



Seni her anışımda seni bin defa özledim
Bir günün üstüne seni bin defa ekledim bekledim
Belki gelirsin diye dualarla yolun gözledim
Bir yanımı hüzün bir yanımı ferah bıraktım
Gelmedin ey zalim beni acılar içinde yalnız bıraktın

Yıkıldı tüm hayallerim hasret parmak uçlarımda
Vuslatım boş kaldı sensiz hasret kokan avuçlarımda
Bana yurt olan gözlerin bom boş bakıyor ötelerde
Bir yanımı hüzün bir yanımı ferah bıraktım
Gelmedin ey zalim beni acılar içinde yalnız bıraktın

Kul Mehmet’im sen kalbin sukutla ferah tut
İçtiğin acı şerbeti kızılcık şerbeti diye yut
Sana attıysa sevgilin vefasızlıkla dolu şut
Bir yanımı hüzün bir yanımı ferah bırak
Gelmedin ey zalim beni sukut içinde sensiz bıraktın

Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç