31 Mart 2015 Salı

Aylar Oldu Yanımda



Bir sabah gördüm ayrı düştüğüm maralı
Ah gördüm görmez olaydım oda yürekten yaralı
Kimsesiz perişan kalmış mahzun baktı yüzü karalı
Aylar oldu yanımda gülümser o yarasını sardım saralı

Selvi boyu bükülmüş yürüyemez olmuş
Sırma kirpikleri tel tel dökülmüş
Beni terk edip o zalime vardı varalı yüzü gülmemiş
Aylar oldu yanımda gülümser o yarasını sardım saralı

Dedim göç eyledin burayı bizim elleri
Gitme dedim gülemezsin zordur ırağın halleri
Vardı gitti koşarak sürünerek geldi ağlar gözleri
Aylar oldu yanımda gülümser o yarasını sardım saralı

Gönül bu gözlerindeki yaşlara izin verir mi?
Kul Mehmet’im darda kalması çok güç imiş
Sevenin halinde sevenler anlar gerisi boşa imiş
Aylar oldu yanımda gülümser o yarasını sardım saralı

Mehmet Aluç
Yorum Gönder

Yayınlarım

Otuz Ağustosu Biz Tarihe Böyle Yazdık

  Otuz Ağustosu Biz Tarihe Böyle Yazdık Zaferleri şanla biz tarihe böyle yazdık Silah yoktu bu elde o alnı karışladık İman toka...