Bu Blogda Ara

29 Mart 2015 Pazar

Sen




              
Sen gönlümü leyla gibi sevdin de
Ben mecnun olup seni sevmedim mi?
Sen aslı gibi gönlüme doğdun da
Gönül kapımı sana açmadım mı?

Dilinde aşk sözleriyle konuşup
Kalbimin kin nefretini sildin de
Aşkın deryasında elimde tuttun da
Ben karşında dil lal olup durdum mu?

Aşk beklemektir gece gündüz yolum gözleyip
Gökte yıldızları avuçlarıma toplayıp
Gülümseyen yüzünü gönlüme döşedin de
Söyle ben seni terk edip gurbete gittim mi?

Gözlerimde hasretle yaşlarım dökülürken
Gönül çiçeklerimi ellerinle sökerken
Gözümdeki yaşları sildin ben mi görmedim
Solan çiçeklerimi sevginle yeşertinde
Ben mi hissetmedim ben mi görmedim

Gözlerin şiir gibi ben mi okuyamadım
Aşkın hece hece gönlüme aşkla yazdın da
Söylesen ey zalim yar ben mi anlayamadım
Gülüşün aşk pınarından damlayan damla da
Bana sen gülümseyerek sundun da
Ben mi yar damla damla gülüşünden içmedim


Yeşeren sevgisizlik perdemi sen yırttın da
 Yaralarım senli her gün kanarken sardın da
 Gündüz yollarını beklerken ağladığımda
Gözyaşlarımı sildin de kıymetin bilmedim
Yaralarımı sardın da yar ben mi görmedim
 Sardınsa yaralarımın yar neden sızılar


Kul Mehmet’im yaralarım kanayarak büyür
Seveyim dedim sevdiğim hep gönülsüz yürür
Bana yürüyeceğine geri geri yürür
Ağlarım sızlarım halimden anlamaz o yar
Hatayı bende bulur kendin hata bulmazsın
Bir gün sarmadı beni hiç kolların
Sardım diye gece gündüz yüzüme söylersin
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç