Bu Blogda Ara

3 Nisan 2015 Cuma

Sen Gelseydin





 Sen gelseydin gönlümü ortadan ikiye bölerdim
Gece gündüz seni sever aşk türküleri söylerdim
Kerem gibi dağları deler gönlüne yollar döşerdim
Gelseydin ayrılığı ayaklarım altında ezerdim
Gelmedin yar ırak ellere gittin beni öksüz bıraktın

Sevseydin içimi kaplardı sevinç ile huzur duyardım
Sevda denilen yolda sana koşar kollarıma sarardım
Bir saat görmesen yola çıkar seni arardım
Gelmedin yar ırak ellere gittin beni öksüz bıraktın

Kul Mehmet’im kadere karşı gelinmez
Gönül sevmeyince zorla güzellik olmaz gülünmez
Üç günlük dünyada kalp kırarak insan sevilmez
Gelmedin yar ırak ellere gittin beni öksüz bıraktın

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç