Bu Blogda Ara

29 Mart 2015 Pazar

Nazın Çekilmiyor





Boş tarlaya yar darı ekilmiyor
Sevgisiz gönül kahrın çekilmiyor
Gece gündüz dırdırın hiç bitmiyor
Çileni çeksem nazın çekilmiyor

Sevdim seni ben olmadım bahtiyar
Gezdim illeri sensiz diyar diyar
Mutlu olamadım kaldım ihtiyar
Çileni çeksem nazın çekilmiyor

Şiddetle bakıyor bana gözlerin
Karın doyurmuyor senin sözlerin
Seninle karadı gece gündüzüm
Çileni çeksem nazın çekilmiyor

Nerden sevdim seni ben bile bile
Seninle yaşadığım kahır çile
Muhabbet yakışmaz sendeki dile
Çileni çeksem nazın çekilmiyor

Kul Mehmet’im derdi yaşarım her gece
Ben ağlıyorum işte gündüz gece
Aklım yoktu başımda senden önce
Çileni çeksem nazın çekilmiyor
Mehmet Aluç


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç