Bu Blogda Ara

3 Nisan 2015 Cuma

Hasret'liğine Yürüyorum






Çile çektim etmedim ben sana hiç şikâyet
Birden aldı seni ecel öldüm yavaş yavaş
Ayrılık yağdı gönlüme içtim yudum yudum
Hasret'liğine yürüyorum ben adım adım

Ben artık sensizlikle yaşarım sarmaş dolaş
Sensizlikte yüreğimi sarsa da bir telaş
Gönlüm perişan yorgun içmeden oldum ayyaş
Hasret'liğine yürüyorum ben adım adım

Hala aşkımızı yazıyorum ben azar azar
Bugün senin sevdiğin günlerden yine Pazar
Gönlüm ile kalemim yine seni yazar
Hasretliğine yürüyorum ben adım adım

Hatıralar kaldı taptaze senin odanda
Ben büyük bir haz aldım senin sevdan da
Bedenin karşımda bir an sen yok olsan da
Hasretliğine yürüyorum ben adım adım

Kul Mehmet’im senle ilgili düşler kurarım
Sen yanımda olmasan da hayalinle yaşarım
Sana kavuşacak yolda kendi ecelimi beklerim
Hasretliğine yürüyorum ben adım adım
Mehmet Aluç



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç