Bu Blogda Ara

31 Mart 2015 Salı

Sokaklarda Kaldım





Hani ben gözlerine doyasıya bakacaktım
Gönlümden gülümseyen gönlüne akacaktım
Ne gözlerine doyasıya bakabildim
Nede gülümseyen gönlüne akabildim
Garip çulsuz sensiz sokaklarda kaldım

Ah bir olamadım ben seninle bahtiyar
Bak şimdi sokaklarda oldum ihtiyar
Beni sevmedin ya kiminle olursan ol yar
Nede gülümseyen gönlüne akabildim
Garip çulsuz sensiz sokaklarda kaldım

Bilmem geceleri nasıl bensiz yatarsın
Mutsuzluğumu nasıl mutluğuna katarsın
Beni görünce söyle neden kaçarsın
Nede gülümseyen gönlüne akabildim
Garip çulsuz sensiz sokaklarda kaldım

Sevgi karın doyurmaz dedin sende haklıydın
Sevgiye göre yetişmedik karın doyurmaya alıştırıldık
Oysa sen ben sevgi ile başkaydık
Nede gülümseyen gönlüne akabildim
Garip çulsuz sensiz sokaklarda kaldım

Kul Mehmet’im ben böylede mutluyum
Hayalin bana yeter ben umutluyum
Seni seven ben bir Allah’ın kuluyum
Nede gülümseyen gönlüne akabildim
Garip çulsuz sensiz sokaklarda kaldım

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç