Bu Blogda Ara

6 Nisan 2015 Pazartesi

Alnımda Günahını



Çektim ben bu aşkın günahını
Yıllardır aldım sende sebepsiz ahını
Sürmedim sefa ile baharını
Silemedim alnımda günahını

Gülümsetmedi beni bakışın
Yaktı yüreğimi vefasız kaçışın
Bu kaçışın değil  hiç akla yakın
Silemedim alnımda günahını

Bu gidişinle bitti mi sandın aşkın
Gidişinle ben oldum inan şaşkın
Gönlüm hala sana dün gibi yatkın
Silemedim alnımda günahını

Bu yaşadığım değil kader
Sen giderken yüreğime döşedin keder
Yalvarırım artık geri gel yeter
Silemedim alnımda günahını

Kul Mehmet'im der ki dön gel silinsin günahın
Yıllardır yankılanır kulağımda ahın
Ey sevenler çıkında halime bir bakın
Silemedim alnımda günahını
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç