Bu Blogda Ara

11 Nisan 2015 Cumartesi

Secde ile tefekkürün ortasına



Sema'da yıldızlar benimle secdede gülümserken kâinata
Engerek yılanı gibi Şeytan dolaşır damarda besmelesiz
Dilimde dökülürken besmele erir lain şeytan kalır nefessiz
Secde ile tefekkürün ortasına gönlüm sıyırmadı aklım balata

Kanata kanata acılardan izler bırakmıştı çaresiz kibir
Ağlatırdı hasret şükür ‘üzlük gönlümü durmadan ikide bir
Vardı huzura gönlüm dilinde düşmez artık Rahman ile zikir
Secde ile tefekkürün ortasına gönlüm sıyırmadı aklım balata

Düşsüz’lüğe götüren düşlerim çekin gidin sizden sıkıldım
Uçuruma götüren sizler terk ederken, nurlar içinde kendim buldum
Kul Mehmet’im etrafıma baktım baktım o anda secde de rahman ile oldum
Secde ile tefekkürün ortasına gönlüm sıyırmadı aklım balata

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç