Bu Blogda Ara

5 Nisan 2015 Pazar

Vardın mı?



 


Sen bana güldün mü hayatta bana gülümsesin
Güller gibi koktun mu güller bana gülistan olsun
Aldın gittin başını akıttın gözyaşımı yıktın beni
Vardın mı koştuğun menzile koşarak verdin çile

Menzile arkanda gözyaşı bırakarak varılmaz
Gönülden sevmeyince gönülden yar sarılmaz
Dile düşüncede kirli gönül pazarda satılmaz
Vardın mı koştuğun menzile koşarak verdin çile

Hayran olunmaz mı Rahmanın yarattığı gönüle
Güldün esirgemedin kandırdın dedin güle güle
Bülbül bir daha konar mı sinende açan güle
Vardın mı koştuğun menzile koşarak verdin çile

Bir lokma yedik beraber zehir kattın aşıma
Sen gittin de ne dertler açtın belasız başıma
Sana demediler mi gönül yıkma mezar kazma
Vardın mı koştuğun menzile koşarak verdin çile

Yan şimdi ihanetinin ateşi ile haydi seni göreyim
Hangi sokakta hangi kulvar da ölürsün ne bileyim
Haydi, feryat et benim gibi acını göz yaşını göreyim
Vardın mı koştuğun menzile koşarak çek şimdi çile


Kul Mehmet’im söylerim haydi git sana güle güle
Hiçbir arı konmasın gönlünde açan cümle güle
Bu sözlerim az gelir senin gibi vefasız bir zalime
Vardın mı koştuğun menzile koşarak çek şimdi çile
Mehmet Aluç


 Not allowed! Not allowed!


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç