Bu Blogda Ara

7 Nisan 2015 Salı

Bilsen


Vefasız aşkınla solduğu mu sen bir bilsen
Hicran ateşiyle yandığımı sen bir görsen
Ömrümden alıp ömrüne ömür biçtiği mi öğrensen
Ağlayarak kahır olurdun aşkından öldüğünü bilsen

Eller bana deli dedi görenler güldü
Bilmediler bu âşık senin için yollarda öldü
Gece gündüz el açıp Mevla’ya seni dilediğimi kim gördü
Ağlayarak kahır olurdun aşkından öldüğünü bilsen

Gizledim gözyaşlarımı bilirsin sende ağlarsın diye
Hafiften bir gülüşün bana cennetten bir hediye
Çektin gurbet ele gittin aşkımı sen bile bile
Ağlayarak kahır olurdun aşkından öldüğünü bilsen

Kul Mehmet’im artık sevmesen de olur
Ben artık gidiyorum haberin olmasa da olur
Asıl aşk Allah’a ulaşmakmış öğrendim gelme ne olur
Bundan sonra sevdiğin artık Allah’a kul olur
 Artık ağlayarak kahır olmuyorum
Aşkını terk ettiğimi bilsen de olur
Mehmet Aluç©




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç