Bu Blogda Ara

8 Nisan 2015 Çarşamba

Ben Serseriyim



Ben serseriyim sana deliler gibi âşık
Küssen bile seninle her an barışık
Mecbur etsen de çölde yürümeye
Umman umman mecbur etsen de sürünmeye
Ben yine seni seveceğim
Ben serseriyim sana deliler gibi âşık



Kanasa da hasretinle yar yaram
Çölde kalsam da susuz gözü karam
Gönül kapını kapatsan da bana
Desen kanar yaran
Ben yine seni seveceğim
Sevmek günah olsa da ey canan
Ben yine seni seveceğim
Ben serseriyim sana deliler gibi âşık

Kul Mehmet’im en sonunda nihayetinde
Aşk kavuşmak değilmiş bu dünyada anladım
Gönlümü çöllerde kızgın kumlarla dağladım
Sanma ki ben gece gündüz kendime ağladım
Yar bana hasret kaldığına ağladım
Sevmek günah olsa da ey canan
Ben yine seni seveceğim
Ben serseriyim sana deliler gibi âşık

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç