Bu Blogda Ara

8 Nisan 2015 Çarşamba

Sensiz


Sabırla Aşk deryasında ben gezdim
Seni seviyorum dedim sen güldün
Beni kapı dışarı ettin zalim
Sensiz ne olacak bilmem ki halim

Çile ile ömrümü sen doldurdun
Acımadın ömrüm yar sen soldurdun
Sevmedin yüreğim çile doldurdun
Beni kapı dışarı ettin zalim
Sensiz ne olacak bilmem ki halim

Dediklerin yar birbirini tutmaz
Sevdim seni bu gönlüm unutmaz
Sensiz gönlüm yar yolunu hiç bulmaz
Beni kapı dışarı ettin zalim
Sensiz ne olacak bilmem ki halim

Kul Mehmet’i en sonunda unuttun
Bilmem nasıl unuttun nasıl küstün
Gönlüme olmadın sonunda hatun
Beni kapı dışarı ettin zalim
Sensiz ne olacak bilmem ki halim

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç