Bu Blogda Ara

8 Nisan 2015 Çarşamba

Anlarsın





Anlarsın ve ağlarsın sende bir gün
Düşersin düştüğüm gibi sen o gün
Düşenin halinden düşenler anlar
Anlarsın ve ağlarsın sende bir gün

Seçtiğim yolda ben sensizim artık
Benim değil senin o arın yırtık
Şimdi sende bende bak ayrı kaldık
Anlarsın ve ağlarsın sende bir gün

İçiyorum bende son sigarayı
Kapatır mıyım ben açtığın yarayı
Giderken sürdün yüzüme karayı
Anlarsın ve ağlarsın sende bir gün

Ağzından çıkmadı güzel söz bile
Hiç tatlı söz gelmez mi hain dile
Hep çektiğim ise bildiğin çile
Anlarsın ve ağlarsın sende bir gün

Kul Mehmet tebessüm etmedin biraz
Bir ömür arzularınla ettin naz
Bu yaptıkların yanına da kalmaz
Anlarsın ve ağlarsın sende bir gün

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç