Bu Blogda Ara

10 Nisan 2015 Cuma

Çok Dardayım




Alaz mı beni yakan zordayım
Gözlerindeki ayrılık mı var ben kordayım
Çağırıp gelseydin yar oradaydım
Koş gel bana ben çok dardayım

Gittiğin yerdeyim kaldım ortadayım
Bakışında mahrum kaldım uçurumlardayım
Dikenlerin battı sözlerin ihanet demindeyim
Koş gel bana ben çok dardayım

Söylemedin bana nedir senin yar tasan
Ayrılığa ben değil sendin hemen koşan
Ayrılık hasreti yüreğimi kor alev yakan
Koş gel bana ben çok dardayım

Korkarım ikimizin gönlü birden solacak
Yarınlarımız bize bakarken yok olacak
Kul Mehmet’im bakışlarıma hasret dolacak
Koş gel bana ben çok dardayım

Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç