Bu Blogda Ara

9 Nisan 2015 Perşembe

Bilmem ki






Yar gönlüne çekilmiş senin kapkara perde
Düştüm Senin yüzünde yar ben bulunmaz derde
Bana bakarken neden yüzün hep eğik yerde
Bana ait kalbim bilmem ki sende nerede

Ben kendimi buldum yar senin o gülüşünde
İsterim ki bana gelesin yürüyüşünle
Yanağımda gülleri açtırır öpüşünde
Bana ait kalbim bilmem ki sende nerede

Kalbimdeki açtığın yara senin yarandır
Gönlümde sürdüğün o kara senin karandır
Gözümde akan o yaşlar senin eserindir
Bana ait kalbim bilmem ki sende nerede

Benim sevgime inan yar inan ki yar gerçek
Sensin kalbimde açan sevgi dolu bir çiçek
Bana gülümsesen sen ne olursun ki bir tek
Bana ait kalbim bilmem ki sende nerede

Yağmur saçına yağar gülüşün yüreğime
Ya beni şimdi sev ya da söyleme tek kelime
Kul Mehmet muhtaç senin tatlı bir gülüşüne
Bana ait kalbim bilmem ki sende nerede
Mehmet Aluç


  Not allowed!


Selam ve dua ile..

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç