Bu Blogda Ara

30 Haziran 2015 Salı

Al Hançeri Vur Öldür Beni




Tam seni seviyor derken
Gülümseyen gözlerine bakarken
Sana gülümser iken
Sana kırık ellerim uzanırken
 Üzgün kalbim seninle gülümserken
Ölmüş hayatım seninle hayat bulurken
Sevmiyorum dersen eğer
Beni sensiz bırakma
Al hançeri vur öldür beni

Söyle o zaman
Ben kimi sen yerine seveceğim
Ben kimin yerine öleceğim
Ben kime canım sevdiğim diyeceğim
Ölmüş hayatım seninle hayat bulurken
Sevmiyorum dersen eğer
Beni sensiz bırakma
Al hançeri vur öldür beni

Sensiz gideceğim yer mi var
Senden başka saracağım gönül mü var
Sensiz nefes alacağım hayat mı var
Sensiz gözüm açacağım dünya mı var
Ölmüş hayatım seninle hayat bulurken
Sevmiyorum dersen eğer
Beni sensiz bırakma
Al hançeri vur öldür beni

Dünyada bir sevenim olmazsa
Dünyada bana canım diyenim yoksa
Gülümseyen gözleri ile hayatım diyenim yoksa
Gülmeyen bahtımı güldürenim yoksa eğer
Ölmüş hayatım seninle hayat bulurken
Sevmiyorum dersen eğer
Beni sensiz bırakma
Al hançeri vur öldür beni


Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç