Bu Blogda Ara

4 Temmuz 2015 Cumartesi

Ak Göğsüne Al Beni






Sana yöneldim sevgili gül bana
Hasret ile yakma yazık bu cana
Gönlüm verdim candan ben canım sana
Hasret ile yakma yazık bu cana
Aç kolların ak göğsüne al beni
Yıllar oldu sensiz yalnız gezeli
Sensin bu gönlümün dünya güzeli


Benimle eğleşme piştim aşkınla
Seni sevdim ben bak döndüm şaşkına
Bırakma beni sen Allah aşkına
Hasret ile yakma yazık bu cana
Aç kolların ak göğsüne al beni
Yıllar oldu sensiz yalnız gezeli
Sensin bu gönlümün dünya güzeli


Aşk hırkasın giydim geldim ben sana
Bir adım at ne olur yaklaş bana
Dikenli yollarda ben koştum sana
Hasret ile yakma yazık bu cana
Aç kolların ak göğsüne al beni
Yıllar oldu sensiz yalnız gezeli
Sensin bu gönlümün dünya güzeli


Kul Mehmet aşkını söyler âleme
Sevdi bu sözleri aldı kaleme
Sevgilim benden başkasını dileme
Hasret ile yakma yazık bu cana
Aç kolların ak göğsüne al beni
Yıllar oldu sensiz yalnız gezeli
Sensin bu gönlümün dünya güzeli
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç