Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2015 Cuma

Sen Kal Kendi Karanlığında





Sen benimle olmadıktan sonra
Hayat benimle olmuş ne fayda
Gülüşünde mutluluk bulamadımsa
Beş yüz sene yaşasam ne fayda
Dünya malı benim olsa ne fayda
Sanki sevgisiz yaşamak kolayda
Olmazsa kulda aşk Şeyda
Ömür neye yarar nefes neye yarar
Dön ağla otur ağla yat ağla
Yüreğim kanarsa
Gözlerim ağlarsa
Zamanı hazmetmeyen ruhum
Sensizlikle yanarsa
Dilimde çıkan sözlerim fayda vermezse
Beş yüz sene yaşasam ne fayda
Dünya malı benim olsa ne fayda
Dön ağla otur ağla yat ağla
Karanlık aydınlığa kavuşurken
Ben sana kavuşamadık'dan sonra
Yağmurda ıslanan yüz Sema'ya bakarken
Sen ıslanan yanaklarımdaki
Gözyaşlarıma bakmadıktan sonra
Seni sevsem ne fayda
Sen yanımda olsan ne fayda
Sen kal kendi karanlığında
Ben gidiyorum aydınlığa
Mehmet Aluç

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç