Bu Blogda Ara

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Yine Ben Sevdim Yine Ben Kaybettim



Döndüm ağladım baktım ağladım
Arkandan sen giderken yüreğimi parçaladım
Sevdim sonunda terk edip gittin
 Demek ki ben boşuna ağladım
Yine ben sevdim yine ben kaybettim

Çektiğim çileler boşuna gitti
Gecemi gündüzüme kattığım
Yolunu günlerce aç susuz beklediğim
Gözyaşı döktüğüm geceler heba oldu gitti
Yine ben sevdim yine ben kaybettim

Gecem gündüzüm karardı boşuna
Ağrımayan başın ağrıdı ne uğruna
Ağarmayan saçım ağardı kim uğruna
Gözyaşı döktüğüm geceler heba oldu gitti
Yine ben sevdim yine ben kaybettim

Gidenin tutulmayacağını
Sevmeyeni sevilmeyeceğini
Gülümsemeyene gülümsenilmediğini
Saçlarım ağardıktan
Gözlerimde yaşlar bittikten
Gecem gündüzüm bittikten sonra öğrendim
Yine ben sevdim yine ben kaybettim

Kul Mehmet'im bırak rahat olmayan uykuları
Bırak vefasız gönüllerin vefasız aşklarını
Başka baharların peşinde koş yaşa yeni aşkları
Sen seni seveni sevme seni sevmeyeni
O zaman ben sevdim ben kaybettim demezsin

Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç