Bu Blogda Ara

29 Haziran 2015 Pazartesi

Söndürün Onları Hayallerim


Uçun hayallerim uçun, Sema'ya yok olmayın
Düşmeyin boşluğa, düşen düşüncelerim gibi
Yıkılmayın düşüncelerim gibi, kalın semada
Karanlığa açılan kapıları kapatın, her açıldığında
Ateşe düşerken zaman, söndürün onları hayallerim

Ben düşüncesizlik ufkunda, kör ve sağır yalnız
Pişmanlıkla kendimi döver iken, kan avuçlarımda
Düşüncesizliğim oysun gözlerimi, karışmayın
Sızlayan gülüşlerim benimle kalsın, yaklaşmayın
Ateşe düşerken zaman, söndürün onları hayallerim

Bırakın fikrime sahip çıkamadım, sana da çıkamadım yar
Bırakın karanlık gölgeler dolaşsın ruhumda, yağsın kar
Benden uzaklaşınca yar, boğuluyorum git gide ayaz gecelerde
Senden öncesi sonrası var mı, üstüme düşer iken tavan
Ateşe düşerken zaman, söndürün onları hayallerim

Ayaz güneşlerin ayazı ile yansın yüreğim, vazgeçin benden
Uzanamadı kırık ellerim ayaklarım, uzanamadım sana dünden
Ağlasın benimle sema, rüzgârlar sağanak sağanak, ben ölürken
Sensizliğim hasreti, kuşların kanadında üstüne konsun, karışmayın
Ateşe düşerken zaman, söndürün onları hayallerim
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)




Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç