Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2015 Salı

Gönülden Münacaat


Gönülden Münacaat

Çok Şükür Rabbim sana secdedeyim seninle
Yeşeren yaprak gibi yeşerdim gelişimle

Duada ellerime yağarken Rahmetin nur
Senin huzurunda her an olmak kula onur

Her şeyi istesem de esirgemez verirsin
Ben istemeden aciz bu kula gönderirsin

Bildim acizliğimi Kadirsin sen isterim
Ruhum nuruna muhtaç sensin bilirim Kerim

İflas ederken ruhum kurtardın yüce Kerim
Kar etti aciz kulun helal kazanıp yerim

Yüceler yücesisin sen bunu hep bilirim
Günde beş vakit secde ile sana gelirim

Nurunla her gün nice güzel şafaklar doğar
İman ile şeytanı her gün kulların boğar

İslam zaten ufukta her gün nuruyla doğar
Görenler koşar nura görmezi şeytan boğar

Geldim açıldı nurdan kapılar bana bir bir
Yaratan sensin canı sana getirir tekbir

Şeytana uyma dedin ey kulum yok olursun
Bana uyarsan eğer ebedi kurtulursun

Sana uyan kul sana olsun yoluna kurban
Bilirim tüm dertlere sensin şifayla derman

Yolum sensin umudum hayatım senle dolu
Bilirim ben nurundan ihlâs yol İslam yolu

Binlerce tövbe ile gelir kul o sırrıyla
Sana değil sır bunlar bilirsin fazlasıyla

Kâinatı yarattın nimetleri bol verdin
Ey kullarım bana bir adım siz gelin dedin

Kulun çoğu gelmedi günah işler bilirsin
Pişmanlıkla siz gelin ben af ederim dersin

Nurdan Muhammed için yarattın âlemi sen
Bilmem hala kulların neden hep derki ben ben

Kirli olan gönüller hidayetle nurlanır
Nefret kin ile beden bu canlar yaralanır

Hidayetinle gözde akar mutlulukla yaş
Secde de şükür ile hiç kalkmasın cümle baş

Tadacaktır ölümü can Azrail elinde
İman ile yaşayan kalır cennet içinde

Kul Mehmet her duada gönülden seslenir
Bilirim kulların nur Kuran’ınla beslenir
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)










Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç