Bu Blogda Ara

30 Temmuz 2015 Perşembe

Sen ağlama Filistinli küçük kız -2-




Sen ağlama Filistinli küçük kız
İçten selamını aldım götürüyorum
Sana söyleyecek kelamım şimdi yok
Gözündeki gönlündeki İmanın özünü de alıyorum
Gönlüme yerleştiriyorum artık gönül gönüleyiz
Filistinli küçük kız
Ağlaman yüreğimi yakıyor
Gözyaşlarını umutlarınla silmek isterdim ama şimdi sadece…
Sen sensin aslında yüreğinle
Ama ben ben değilim aslında
Aldılar beni benden almayın diyemedim direnemedim
Koşamadım senin hayallerin çalınırken
Biliyorum hayallerin hiç senin olmadı
Uzaktan bakışındaki masumluğunla baktın
Uzattın elini kırdılar
Kırmayın diyemedim
Karışmayın sözünü söyleyemedim
Ben geleceğim gelmezsem
Seni mutlu edecek geleceğinle selam göndereceğim
Hatta yüreğine kocaman bir gülümseme göndereceğim

Senin gençlik yüreğinde olmak ve yaşamak için
Mehmet Aluç (Kul Mehmet)

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç