Bu Blogda Ara

19 Ekim 2015 Pazartesi

Hayran Kalırım



Yârim gül saçın koydun yine sinem üstüne
Derdimi yok etinde sen bugün gülüşünle
Kavuşur mu yar cümle seven böyle bu güne
Hayran kalırım yârim senin ben gelişine

Sana hayran oldum ben yârim ilk görüşümde
Ayık gezmezdim bende eyledin beni zinde
Sende sevdin anladım beni ilk görüşünde
Hayran kalırım yârim senin ben gelişine


Yetim gönlümü Mevlam yar seninle güldürdü
Cümle garip derdimi gelişinle öldürdü
Cümle sevenleri de sevdiğiyle güldürdü
Hayran kalırım yârim senin ben gülüşüne

Seven kul boynu bükük yârden ayrı kaldıkça
Dua seven gönlünde Mevla ya ulaştıkça
Dua kabul olmaz mı Mevla ya ulaşınca
Hayran kalırım yârim senin ben sevişine

Aşk ile açtım bende yıkık gönül yolumu
Aşkla uzattım yârim sana gönül kolumu
Aşkla bak yârim gönlüm acep boş mu dolu mu?
Hayran kalırım yârim senin ben gelişine


Gönülden sevenlerde aşkına olur layık
Aşk ile sevenlerde gönülden olur ayık
Kul Mehmet aşk ilinde aşk övülmeye layık
Hayran kalırım yârim senin yar deyişine

Mehmet Aluç-Kul Mehmet-

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç