Bu Blogda Ara

24 Ekim 2015 Cumartesi

İslam Nurunla Sar Beni...


Al ruhumu nur İslam nurunla doldur
Bu kul Rahman her zaman kuldur
Ömür dediğin bir nefeslik yoldur
Toprağa varmadan İslam nurunla sar beni

İçimde sadece nurun kalsın
Dünya malı yok olsun kaçsın
Merhametin çiçekleri açsın
Toprağa varmadan İslam nurunla sar beni

Gül Kokan nur Peygambere yolumsun
Gül kokulu Peygambersiz sözlerim kurusun
Adım atarken gül kokulu Peygambere sorulsun
Toprağa varmadan İslam nurunla sar beni

Kul Mehmet’im İslamsız yüreğim delik delik
Yık nefsini dinin önüne eyleme perdelik
Ömür dersen yolu kısa bir nefeslik
Toprağa varmadan İslam nurunla sar beni
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç