Bu Blogda Ara

20 Ekim 2015 Salı

Malatya'm Sensiz...


Malatya’m hasretin yüreğimde gitmiyor
Yüreğim yangın yeri hasretin bitmiyor
Giden güzel günler neden geri gelmiyor
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m çok dualar ettim hasretim bitmiyor
Seninle gülen gönlüm sensiz inan hiç gülmüyor
Bey dağına yağan karlar gönlüme yağıyor erimiyor
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m hayat sensiz sırrını bana vermiyor
Ağlasam da sensiz gurbet ilde yüzüm gülmüyor
Hasretin ıssız çölünde sensiz günüm geçmiyor
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m yüreğim soğutur suyun olur pek serin
Sensiz kalan bu dünyada derdi olur pek derin
Çağırırsın gece gündüz düşümde dersin çabuk gelin
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m senden başka yok varacak yolum mu var
Yaz gününde ayrılıktan başıma yağar her gün kar
Senden ayrı bu dünyada yerim oldu pek dar
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m dünyada binlerce ağaç var
Kaysı gibi dünyada güzel başka ağaç mı var
Yetişir dalında al kırmızı kaysılar al beni koynuna sar
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m kaysın da yiyen dertli kul mu kalır
Kaysın şifadır âleme toprağında gönüller şifa alır
Seni anlatmaya kelimeler dermansız kalır
Her karış toprağın cennetten gelmiş sayılır
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor

Malatya’m sokağında sevgili gönüller gülüyor
Seven sevdiğini asla toprağında terk etmiyor
Nefret ile olanlar yollarında hiç yürümüyor
Nefret nedir kin nedir kimse bilmiyor
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor


 Kul Mehmet’im Malatya’m düşman bana gülüyor
Sana kavuşmamı neden bilmem zalim istemiyor
Yükümü aldım sana geleyim yüklü kervanım gitmiyor
Malatya’m sensiz uyku gözüme girmiyor
Dertler bitse sensiz acım inan dinmiyor
Mehmet Aluç-Kul Mehmet-



Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç