Bu Blogda Ara

19 Mart 2017 Pazar

Ah Caddeler


caddeler gece ile ilgili görsel sonucu


Bugün yine oldu akşam gurbette
Gönlüm yanar derin kor bir alevde
Derdim ile olsam ben bir arkadaş
O yar hala bakar yakar gönülde
Sönsün ister yakan bu kor alevde
Gönlüne hep çıkar gezdiğim cadde
Bana mı der sanki olasın sırdaş
Derdim bana yarla olur arkadaş
Ah caddeler sizde olun arkadaş
Olun bana sizde yârime yoldaş

Otursam bu yolda kursam bir bağdaş
Kuşlar dalar mı hiç şimdi uykuya
Düşse de kuyuya çırpınır var ya
Çıkarda gelir mi söyle arkadaş
Çırpınır çırpınır arka arkaya
Kurtulur yanıma gelir mi dadaş
Derdim bana yarla olur arkadaş
Ah caddeler sizde olun arkadaş
Olun bana sizde yârime yoldaş

Geceyle bak gündüz nasıl ulaşır
Gecemi sabah mı çok çok uğraşır
Kim çok çok uğraşır var mı önemi
Dilde bu gönülde varsa bir ikrar
Uzun olsa da yol etmeli ısrar
Vakti de gelince nasıl bakışır
Gece gündüz işte böyle kavuşur
Derdim bana yarla olur arkadaş
Ah caddeler sizde olun arkadaş
Olun bana sizde yârime yoldaş

Mehmet Aluç /Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç