Bu Blogda Ara

20 Mart 2017 Pazartesi

Sizlerde Unutun


Görsel sonucu

 Kapattım gönül kapımı girmeyin
Aşkı sevdayı siz biz gibi öldürmeyin
Oturun yan yana gülücüklerle olun
Ben artık sevmiyorum sözünü unutun

Biz unutmaya çalıştık unuttuk mu?
Aşkı sevdayı öldürelim dedik biz öldük
Gülücük bize yakışmaz dedik somurttuk
Ben artık sevmiyorum sözünü unutun

Gönül kapısını kapatmayın açık tutun
Birbirinizi sevin az da olsa mutlu olun
Sevdiğinizin yanında gülümseyerek durun
Ben artık sevmiyorum sözünü unutun

Biz gönül kapısını kapattık unuturken unutulduk
Mutlu olmuyoruz diye küçük mutluluğu kovduk
Gülmek için çaba sarf etmedik gülmeden durduk
Ben artık sevmiyorum sözünü unutun

Ne mutlu olabildik ne güldük nede sevgili olabildik
Ben artık sevmiyorum sözünü artık sizler unutun
Bir parça mutluluğu alın gönlünüzde sıcacık ısıtın
Sevdiğiniz güzelin gönlüne alın sessizce yerleştirin
Ben artık sevmiyorum sözünü artık sizlerde unutun
Mehmet Aluç /Kul Mehmet


Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç