Bu Blogda Ara

24 Mart 2017 Cuma

Güzel Olanı Bilin Bilinde Öyle Gidin - Referandum -


referandum ile ilgili görsel sonucu

Türkiye geleceği için gidin oy verin
Ha da hiç vermeyin siz gidinde hep siz gezin       
Güzel olana ortak olmak herkesin hakkı
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin

Evet ya da hayırlar yıkmasın sakın bizi
Yıkmak ister bak düşman bak dizi dizi
Seni beni yıkalım biz düşünelim bizi
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin

Haklı haksızda kimdir onu iyice siz bilin
Haydi, bizler içinde durmayın gülümseyin
Aman sakın kimseyi sakın ola üzmeyin
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin

Yıkılsın artık yeter ikilik bu iki baş
Eğilmesin sakın o göz ile üstünde kaş
Üzülürüm gözlerde akarsa damla o yaş
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin

Herkesin her fikrine aman saygılı olun
Allaha kul olan siz kullar haydi biz olun
Arayın en güzeli doğru olanı bulun
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin

Senlik benlik yıkıyor artık görün bizi
Birileri uzakta gülerek izler bizi
Gönülden severim ben cana can hepinizi
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin

Kul Mehmet’im dilimde bugün böyle az döndü
Baktı gönlünüzdeki güzelliği de gördü
Bizi yıkmak isteyenler onlar ki zaten kördü
Güzel olanı bilin bilinde öyle gidin


Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç