Bu Blogda Ara

20 Mart 2017 Pazartesi

Başka Yoktur Dileğim Şükür


                         
Aşk yolunda seni gördüm dilim lal oldu
Yıllardır ararım seni gönlüm şimdi buldu
Hangi yâd ellerdeydin seni ben bulamadım
Bana adını söyle de lal olan dilim çözülsün

Yıllardır burada yaşarım lal olmasın dilin
Adım goncadır senin söyle neresidir ilin
Nede güzel parlıyor senin o güzel kelin
Sana adımı söyledim artık çözülsün dilin

Aslım Malatya’dır ikametim artık burası
Ne güzelde yakışmış sana kaşlarının karası
Gel gir gönlüme açma gönlümde aşk yarası
Gönlünde bir sevdiğin var mıdır ne olur söyle

Aslın yeri güzelmiş ikametini eyledin burası
Gönlüme şimdi kondu seninle allı turnası 
Ölüm dediğin iki kaşla iki gözün kırpma arası
Gönlümde bir sevdiğim yoktu şimdi sen varsın

Seni yaratan önüme çıkaran Allah’a şükür
Seni sevmekten başka yoktur dileğim şükür
Bir kusurum olursa gel sen yüzüme tükür
Gönlüme girdin ya ölsem de artık gam yemem

Var haber sal atana beni istemeye gelsinler
Gönül kapılarını açık enginde geniş tutsunlar
Beni istemezlerse unutsunlar seni beni kaçalım
Bu dünyaya aşk ile yaşamaya geldik bunu bilsinler

Kul Mehmet’im hayranım o gül bakışına gülüşüne
Sen nasıl dersen bahar yüzlüm hepsi başım üstüne
Seni sevmemeleri için bulamayacaklar ki hiçbir bahane
Sen beni ben seni böylesine candan sevdikten sonra


Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç