Bu Blogda Ara

21 Mart 2017 Salı

Down Sendromu Bir Canlılıktır

Görsel sonucu

Down sendromu bir canlılıktır
Bir Kromozomu fazla oda farklılıktır
Gülümseten gönlü bir başkalıktır
Var mı içinizde onları acep tanıyan
Var mıdır alıp onları bağrına basan
Onların tatlılığı ile var mıdır yaşayan

Gülümsemesini görsen canlanırsın
Anında ona sen candan bağlanırsın
Onlardaki güzelli bir sır sanırsın
Yüreğindeki Toros karları erir ısınırsın
Var mı içinizde onları biraz tanıyan
Var mıdır alıp onları bağrına basan
Onların tatlılığı ile var mıdır yaşayan

Kıskanmayın böyle güzeldir bahtı
Anne babaları için onlar bir şanstı
Gönüllerinde bizler için hazır tahtı
Uzaktan güldü bize ne güzel baktı
Var mı içinizde onları acep tanıyan
Var mıdır alıp onları bağrına basan
Onların tatlılığı ile var mıdır yaşayan

Bırakın olsun her insanın biraz farkı
Herkesin döner farklı farklı o çarkı
Gönüllerinde var bitmez bir şarkı
Dinle bu şarkıyı anla sende farkı
Var mı içinizde onları biraz tanıyan
Var mıdır alıp onları bağrına basan
Onların tatlılığı ile var mıdır yaşayan

Onlardan uzak kaldık onlar biraz üzüldü
İstedikleri biraz ilgi biraz şefkatli gönüldü
Onları sevenler cennetten nura büründü
Allah’ın bir Lütfü idi onlar sevgiye büründü
Var mı içinizde onları yakından tanıyan
Var mıdır alıp onları bağrına biraz basan
Onların tatlılığı ile var mıdır bir an yaşayan

Kul Mehmet’im biraz geç kaldım sizi tanıdım
Sizdeki güzelliği ben birazcık oturdum yazdım
Sanmayın sizden ben çok ama çok uzakta kaldım
O gülüşlerinizi gördüm ben gönülden bayıldım
Var mı içinizde onları yakından tanıyan
Var mıdır alıp onları bağrına biraz basan
Onların tatlılığı ile var mıdır bir an yaşayan


Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç