Bu Blogda Ara

20 Mart 2017 Pazartesi

Laylaylom İle Olmaz Gönül Sevdası


 lay lay lom ile ilgili görsel sonucu
Eğer bir gün çekip gidersen
Beni sensiz bırakıp öldürürsen
Eğer mutlu olacağını da düşünürsen
Nah mutlu olursun öldürerek mutluluk mu bulunur
Birini öldürürken bir diğeri sever mi seni

Eğer bir gün beni ağlatırsan
Ağlamayan gözlerimde selleri akıtırsan
Eğer mutlu olacağını sanırsan
Nah mutlu olursun geride kalan
Gözyaşlarım mutlu mu eder
Birini ağlatırken birini nasıl mutlu edersin
Birini sevmeden bir diğerini nasıl seversin

Bana kalırsan senin amacın laylaylom havası
Bana göre sevmeler dersin kasap havası
Bunca uğraşlarımda bir karın ağrısı
Umarım sendede başlar ahımın sancısı
Mutsuzluk atsın sana kopmaz kancasını

Hayatın mutlulukla mutsuzluk olsun sancı arası
Laylaylom ile olmaz gönül sevdası
Bu iş bu kadar terk ederek gitmek için değil kolay
Terk edip giderken edemezsin bu kadar alay
Hayat sana ahımla çeker şöyle bir tokatlı kalay
Cümle âlem gelişinle eder seninle bir cümle alay
Bas teybin düğmesine çalsın o düğme değil play
Otur sen kuru kuru ye yavan kuru bir pilav

Laylaylom bana göre değil sevmeleri sancınla dinle
İki adımdan zor gidersin sen gönlündeki bu pilinle
Daha seven olamamışsın bu sırıtan gülüşünle
Yürü de ense tıraşını bir güzel görsünler
Seven misin değil misin şöyle bir güzel anlayarak görsünler

Bu sevda elbisesi sana iki beden dar
Bak arkada yırtılmış kıçından istersen zorlama
Ayrılık elbisesi bol gelir al giyin
Alttan hava estirir bol bol alırsın
Ateşini düşürür ne yaptığını da az anlar mısın?
Cık cık anlamazsın
Aman anlamazsan anlama
Hayat sana bir güzel anlatır                     
Birde güzel ağlattığın gibi emin ol ağlatır  
Hem ağlatır hem anlatır hem de öğretir

Mehmet Aluç /Kul Mehmet                     

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç