Bu Blogda Ara

20 Mart 2017 Pazartesi

Ben Unutulanlardan Değilim


Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
Bir ömür boyu seni güldürmeye çalıştım buydu emelim
Sen bana gülmezsen ben sana bir ömür gülenlerdendim
Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
 
Benden ne kadar uzağa gidersen sen git ben hep seninleyim
Gece rüyanda gündüz yanında bir hayal gibi senin peşindeyim
Sen ne kadar vefasız gönülsüz seversen sev beni ben seveceğim
Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
 
Yıllar geçince aradan tam unuttum derken beni hatırlayacaksın
Seni ne kadar mutlu mesut ettiğimi sende o gün anlayacaksın
Geçmişe dönmek beni bulmak için dağları yolları aşacaksın
Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
 
Bu kadar gönülden aşkla seni severken belki mutsuz olacağım
Kendi kendime o güzel günleri hatırlayarak ben güleceğim
Sen geri dönmek için bir yol ararken dönüş yolunu bulmayacaksın
Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
 
Bıraktım ben seni sana aşkım benim yerime kulaklarını çınlatsın
Mutsuzluk seni çepeçevre sararken seni gülümseten sözlerim aratsın
Yıkılıp yere düştüğün anda seni sımsıkı saran aşkım kolunda tutsun
Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
 
Gözlerimde şimdi iki damla oldun yerlere aktın
Terk edip giderken bana değil sen önüne baktın
Ayrılığı kendi değil aldın benim koluma taktın
Beni unutmaya çalışma ben unutulanlardan değilim
Şimdi anladım gönlümdeki senle aşkımla unutulanlardan oldum
Yeşeren bir ağaç iken sana olan umutlarım söndü işte bende soldum
Mehmet Aluç/Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç