Bu Blogda Ara

10 Mart 2017 Cuma

Bir Ömür Boyu

ağlar gözlerim ile ilgili görsel sonucu



Yıllardır hasretini gece gündüz çekerim
Gönlümle saçlarım bir gecede ah ağardı
Bilemedim nereye kimlere ben giderim
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Hasretin akar damla damla şakaklarımda
Ararım yoksun sen ah bu gönlümde yanımda
Seninle mutlu mesut olmadı bu canımda
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Sanki bu gece benle bu ömrümün son demi
Kalktı bizim için bak limanda ki son gemi
Yaşarız hasreti biz aşkın hiç yok önemi
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Çırpınır gönlüm bilmez artık hiç çaresi yok
Sen gibi vefasızdan bana derman deva yok
Hasret zehirden acı soframda gülüşün yok
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Bir kuş olsaydım uçar seni belki bulurdum
Bensiz atan göğsüne sessizce ben konardım
İnce gönül dalına konar sessiz dururdum
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Yaşlandı hatıralar ömrüm sensiz benimle
Gülümsemek isterdim bu odamda seninle
Vermediğin gülüşü verirsin kime söyle
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Oturdum ömür boyu senin için ağladım
Kul Mehmet’im boşuna elim kolum bağladım
Gönlümdeydin boşuna uzaklarda aradım
Gözlerim ömür boyu sensiz boşa ağladı

Mehmet Aluç /Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç